unsolved problem

28.6.12

kenapalah tetiba rasa berserabut..
masalah? dah duk rumah pun nak masalah apa lagi..
hati ni tak tenang..
mak dan kakak ajak berbual pun, aku lebih suka diam dan dengar..

teringat dekat wani dan azie yang suka menyibuk..
bila nampak aku masuk bilik, baring sorang-sorang, mula la wani bagi soalan cepu mas..
"kau kenapa dudd?"
kemudian ganti pulak dengan azie..
"azie tahu zizie kuat.. dah.. jangan macam ni.."
sigh~~ korang tak leh cipta skrip lain ke? o.O
apa-apa pun, rindu korang.. huhu T_____T

benci la bila jadi macam ni!!

tak kisah la nak panggil aku emo! macam la kau kenal aku!

broken, battered, shattered and tattered.

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.