Biar Lambat Asal Selamat!

1.7.12

MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA!!
tetiba pulak kan??
saja jela..
sejak cuti ni, baru semalam nak exercise.. hehe..
so, petang tadi, main la badminton ngan adik aku..
lepas tu, anak sedara aku dah goyangkan badan mintak bawakan jalan-jalan..
so, bawa la motor kapcai abah aku yang dah berkarat ekzosnya ><

sampai kat satu simpang, tetiba ada kereta meluncur laju..
KUS SEMANGAT!!
yang takleh blah nye, mak cik yang lebih kurang baya abah aku + tudung labuh lagi..
penampilan dia aku tak kisah..
yang aku kisahkan sangat, ini kawasan kampung..
mana boleh bawak laju-laju..
alahai mak cik ni...
takkan keliru ngan litar sepang kot??


nasib baiklah tak jadi apa-apa coz dua-dua sempat brek...
mak cik, lain kali jangan buat lagi.. saya bawak tiga nyawa tadi..
mak cik takpela bawa kereta..
kalau langgar tadi, saya yang sakit lebih.. huhu..

kepada korang yang membaca, jangan la bawa kenderaan laju-laju..
biar lambat asal selamat..
tapi janganlah bawak lambat bebenor.. tu cari nahas jugak tu...



You Might Also Like

1 comments

  1. ok... tak bawak laju2 dh... hehe...

    yg penting zizie selamat...

    "keep smiling"
    ^_^

    -Wan Niahix-

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.