Happy Birthday Aqif!

5.7.12

hari ni genap la anak saudara aku yang sulong berumur 4 tahun..
dah besar dah budak lasak nie..
dulu kecik je aku tengok..
sekarang, dah lebih kurang sama besar dengan pak su dia..

Aqif, selamat hari jadi..
cepat-cepat la besar..
kata nak jaga ibu kan??
makan banyak-banyak ye..
love you aqif even selalu lawan cakap andak! huh!



You Might Also Like

3 comments

  1. Happy Birthday adik Aqif... hehehe...

    "keep smiling"
    ^_^

    -Wan Niahix-

    ReplyDelete
  2. alaa comelnyaa ! anak sedara bella pun nama akif . hehe cuma ejaan je beza . muka pun lebih kurang dengan aqif tau kak . hee

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.