Percaturan Dalam Hidup.

30.10.12


seronoknya tengok kawan-kawan dah berubah jadi baik..
"kau tak baik ke?", tanya kawan aku..
terpengaruh dengan cerita hlovate, cuba korang define BAIK..

tak amik arak, tak berjudi, tak merempit, tak merompak/mencuri..
YES! memang baik..
but, i want to be more baik..
not just to human being.. but to HIM too..

and i'm trying..
even it slow..
even sometimes i forget..

dan aku tak kisah orang nak cakap apa..
sebab orang lain tak berada kat tempat aku..
dan aku doakan dorang pun berubah jadi baik..
dan berhenti mengata kat orang ;)

nota zizie : today i'm a keluang girl ;)

You Might Also Like

5 comments

  1. nak berubah tu sgt payah kalau xberniat ke arah tu.tp kalau niat tu tegar dlm hati..insyaallah.;)

    ReplyDelete
  2. Semoga Allah S.W.T. permudahkan :)
    # tinggal kat Kluang, Johor ke?

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah kalau niat ada, Allah mesti bantu kamu dik. Usaha & doa sungguh2. Mudah2han :)

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.