Aku Pun Tak Jaga Sangat.

7.3.13

ada yang jaga hubungan sesama manusia, tapi tak jaga hubungan dengan Allah..
ada yang jaga hubungan dengan Allah, tapi tak jaga hubungan dengan manusia..
dan aku tak jaga kedua-duanya sebab aku banyak sangat kekurangan...
jahatkan aku? huhu...


korang pulak, macam mana?

You Might Also Like

12 comments

  1. Alhamdulillah... syukur kerana Allah s.w.t memberikan sedikit kesedaran untuk kita berubah ke arah yang lebih baik... saya doakan kesejahteraan awak.

    ReplyDelete
  2. Xpe dear, sama2 kta berubah ke arah kebaikannya ye.. :)
    May Allah bless u..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah...hubungan itu sgt penting perlu dijaga selalu, in shaa allah selamat dunia akhirat.
    :)

    ReplyDelete
  4. jaga dua-dua barulah hidup bahagia, Inshaa Allah... :)

    ReplyDelete
  5. Itulah..susah sebenarnya nak puaskan hati semua pihak..mesti kena ada satu pengorbanan..^_^

    ReplyDelete
  6. me pun kadang2 tak terjaga dua2..lalai..huhu.. moga ALlah bagi petunjuk ..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. petunjuk bukan untuk ditunggu.. kita kena berdoa diberikan petunjuk dan mencarinya dear :)

      Delete
  7. selagi masih bernafas..peluang dan ruang itu sentiasa ada..sama ada menjurus kepada kebaikkan atau sebaliknya..kita yang membuat pilihan..moga setiap langkah kita..bersamanya cahaya kebenaran.. :)

    ReplyDelete
  8. terima kasih atas nasihat dan doa daripada semua :) sori la.. xlarat lak nak balas satu2.. huhu.. love you all <3

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.