#24 : A year ago

5.7.14
Assalamualaikum wbt
Heyyo GG!

Selamat berhujung minggu semua.




Kenangan semasa ke Lawatan Industri di Jati Beringin. Zizie tak boleh jumpa si azie dengan ain ni. Asyik nak sembang memanjang. Tak tahulah kenapa ni mulut macam popcorn je.. hehe.. tapi, dorang ni memang daebak dalam melayan zizie merapu. Hehehe.

posted from Bloggeroid

You Might Also Like

11 comments

  1. Ngam..serasi bersama..moga sehati sejiwa..susah senang bersama..nikmat ukhwah..

    ReplyDelete
  2. Mulut cam popcorn? Adudu..cakap popcorn2 plak time puasa ni kan. Huk3

    ReplyDelete
  3. memang..kalau dah jumpa yg sebulu..cakap memang tak henti..kena bubuh rafic light bagi sorang2 cakap..haha

    ReplyDelete
  4. syok kan zieee ada kawan yg mmg leh msuk dgn kita :))

    ReplyDelete
  5. nama pun kawan kann :)

    Xde dorang bosan la hari2x kite. ye dokk zizie. :D

    ReplyDelete
  6. kalau dah jumpa yang sekepala..pot pet pot pet jela jawabnye..hehee!

    ReplyDelete
  7. nampak muda la... hahahha... tp bkn la skarang ni nampak tua... cuma yang ni nampak cam remaja skrang dah mature... hahahha

    ReplyDelete
  8. Hahhahaha Zizie funny aaa first time dengar mulut macam popcorn! Hahah

    ReplyDelete
  9. mulut macam popcorn? hehehe. biasalah kalau dah jumpa geng sekepala.

    ReplyDelete
  10. jati Beringin tu dekat mana ya?

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.