Sweet 55 Mak.

13.9.14

Assalamualaikum wbt
Heyyo GG!

13.09.1959.
Selamat hari jadi mak. happy birthday. zum gerburstag viel gluck. saengil chukahamnida.
Seminggu dah di bumi melaka, rindu sangat mak kat kampung. love you mak.



You Might Also Like

14 comments

  1. selamat hari lahir untuk emak akak :)

    ReplyDelete
  2. moga mak sihat walafiat,dipanjangkan umur.....ermmm...mak dah pergi makkah ke belum....?kalau tak semoga mak dimurahkan rezeki dan diberi kesempatan utk mengerjakan umrah/haji ^^

    ReplyDelete
  3. semoga mak zizi dimurahkan rezeki selalu :)

    ReplyDelete
  4. muka akak ikut muka mak akak :D selamat hari lahir untuk mak!

    ReplyDelete
  5. Selamat hari jadi untuk mak Zizie yer ^_^

    ReplyDelete
  6. wahhhh comey lotey mak zizie hehe
    slmt ulangtahun mkcik ! :)

    ReplyDelete
  7. mak menten je muda...dh 55 dh..lau mak bc ur blog ni msti die ske sgt...we all love u till jannah..may Allah bless u everiday...mmuuuaaahhh...:)

    ReplyDelete
  8. Hb kepada omak mu.
    Berbelit lidah nak baca bahasa korea tu hehe.

    ReplyDelete
  9. Selamat hari lahir utk mak zizie. ^_^ ala2 je umur mak zizie ngan mak ana. :)

    ReplyDelete
  10. Moga bonda zizie sentiasa gembira..sihat selalu..percayalah..tiada hadiah yang paling berharga dan bernilai yang ibu bapa harapkan selain anak anak yang soleh solehah,, yang sentiasa menyayanginya sepenuh hati,,

    ReplyDelete
  11. Happy birthday to ur mom... Beruntunglah kpd yg masih ada mak... saya rindu arwah mak saya... :'(

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.